dijous, 7 de novembre del 2019

260 entrades!

Bon dia!


Avui la cosa no va de camps ni conreus. Més aviat té un aire d'introspecció retrospectiva (déu-n'hi-do les paraulotes).

 Hi haurà qui en digui "posts" a les 260 entrades que tenim al nostre blog. Sigui com sigui, avui se m'ha acudit de mirar quantes publicacions (una altra manera de dir-ho) havíem fet des de que vam posar en marxa el nostre "pla de comunicació digital". Va ser al febrer del 2014. Des de llavors vam començar a piular, a bloguejar, a penjar fotos a Instagram i a ser presents al Facebook. Ara bé, si consulteu el nostre web antic (que per alguna cosa de la vida encara segueix penjat...) veureu que ja hi ha constància que cada setmana fes el meu sermó des de l'octubre del 2011. I ja hem d'anar a repescar correus electrònics del 2003, que evidentment no replicaré, per a retrobar els primers escrits setmanals a què us tinc acostumats.

El pitjor de tot és que hi ha una desena de "clients" que rebeu, gairebé des del principi (16 anys!), aquestes cabòries meves i les anades i vingudes del nostre projecte. Si algú les ha anat llegint els darrers anys, amb la perspectiva que dóna el fet de veure-ho des de fora, probablement sap més del nostre projecte del que jo ara us pogués explicar i em coneix més que no pas jo mateix. Així estan les coses en l'era digital, qualsevol pot saber del que fas i de com ets en poc més de quatre clics.

Tot repassant algun dels escrits del blog que teníem al nostre antic web, he repescat una imatge que reflecteix que, malgrat passin els anys, hi ha coses que no canvien:

desembre del 2011
Octubre del 2019
Salut, Llibertat i República!
Enric
#ViscaLaTerraViva
---------------------------------------------------------------------------------
Per fer la vostra comanda, seguiu el següent enllaç:
http://www.parcagroecologic.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada