Bon dia a tothom!
Moltes coses poden donar per iniciada la temporada d'estiu al Parc: la calor, la flora salvatge, la primera collita d'algun cultiu... Però realment a parer nostre, fins que no és juliol, la festa no és del tot completa. Tot això serveix per anunciar que la setmana vinent, dimecres ja obrirem la botiga en horari d'estiu. Així doncs, podreu venir a comprar a partir de les 17:00 fins a les 20:00 h.
Posant l'ull als camps sembla que els cultius han superat aquesta primera onada de calor sense lamentar cap baixa. No sabem si ha estat la nostra previsió o la fortalesa biològica d'aquests, però la capa blanquinosa de Caolí amb la que pintem el plàstic dels hivernacles, mai està de més.
Cada setmana que passa, podem afegir un nou producte al catàleg, això és un no parar. Ampliant l'oferta per sufocar aquestes calors una molt bona novetat és la xufa. Tot i que haurem d'esperar tot un any per poder gaudir la que hem cultivat nosaltres mateixos, hem volgut calmar l'espera proveint-nos d'aquest deliciós rizoma provinent de València. Ja podreu fer la vostra pròpia orxata a casa!
Podríem entrar en mil i un detalls de com estan les meloneres, com estan tapitzant-ho tot les síndries o a quina alçada estan a punt d'arribar les nostres tomateres, però ja tindrem moments. Òbviament, no podíem començar l'estiu sense un ensurt o un contratemps, també conegut vulgarment per un servidor com: "xiquita-liada". Doncs si no us ho esteu imaginant hem tingut dues tasses. Dissabte vam tenir l'esglai amb la cambra frigorífica. La falta de producció de fred per part del motor i les temperatures elevades no prometien un desenllaç massa feliç. La identificació del problema, sumat a un manteniment express, van ajudar a acabar menjant anissos.
Pel que fa al petit entrebanc, hem trobat fugues en les diferents canonades de reg de la finca. Algun dels tubs són dels inicis del projecte, així que el seu deteriorament ja és força normal.
![]() |
| Bassal d'aigua provocat per un escapament |
![]() |
| Buscant el tub d'aigua, fem un forat massa profund... |
El problema rau quan el cilindre forma part del circuit general: diàmetres més grossos = majors volums d'aigua = major enfangada. L'altre punt és quan no pots identificar d'on perd aigua..., quan això passa toca jugar a fer i amagar amb la fuga, movent volums de fang d'un costat a un altre. Resumint: "estamos trabajando en ello".
Bona setmana, salut i bons aliments!
Albert i Laia
#ViscaLaTerraViva
---------------------------------------------------------------------------------
Per fer la vostra comanda, seguiu el següent enllaç






.jpeg)







