dijous, 8 de desembre del 2016

El sulfat ferròs i altres divagacions

Perdoneu que avui no estigui massa inspirat ni eloqüent. Ja fa dies que tinc el cap un xic enterbolit i les coses no flueixen com de costum. I això que els dies són clars i brillants. Tot plegat potser és pel fet que s'acosten les vacances i el cos ja té més ganes de descans que de seguir la dinàmica de tot l'any.

Ja hem acabat el galliner. Ens falta només una "ensulfatada" amb sulfat ferrós. Per si no l'heu fet servir mai, aquest producte dissolt en aigua i aplicat directament sobre una superfície porosa, s'oxida ràpidament i dóna aquell aspecte a ferro oxidat que es veu sovint en murs i parets de ciment. És una manera senzilla, ràpida i econòmica de fer una "pintada" que canvia l'aspecte grisòs de les parets.

I Aquí acabo. Només dir-vos que la setmana passada us vaig escriure dient que el darrer dia que obríem botiga i repartíem cistella era el 20 de desembre. Em vaig equivocar ... el 20 és dimarts i, com ja sabeu, el dia que repartim és dimecres. De manera que serà el 21 el darrer dia. Ja dic, el cap no el tinc on ha de ser ...

Bona setmana, bons aliments i molta sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada