dijous, 2 de març del 2017

I després de més de tres mesos ...

Entrar a preparar els camps per plantar i sembrar començava a ser només un record. Però vet aquí que tot passa i tot arriba: ahir ja vaig poder entrar amb el tractor i deixar el llit de sembra apunt per rebre llavors i plantetes! Ara bé, ens haurem d'afanyar, les previsions indiquen pluja per la matinada de dissabte i potser per bona part del dia. I la veritat és que avui tenim collita pel mercat i poc temps ens quedarà per fer res més ... tant de bo les previsions no es compleixin i, ni que sigui el mateix diumenge, puguem plantar tot el que ja tenim a punt de fa tres setmanes.

Des que vam engegar la finca mai havia passat que a aquestes alçades de l'any no s'hagués pogut sembrar res als camps. És ben segur que per oferir-vos prou producte, més endavant haguem de recórrer a altres productors, fins i tot de fóra de Catalunya ja que tinc molts companys que estan en la mateixa situació.

Un plaer veure que la terra queda en bones condicions per sembrar








   
Després de tant de temps, la natura s'apodera de les eines ... Aquí del tractor

Aquesta setmana passada vaig tenir la visita d'alguns "fans" i han insistit en que publiqués una foto del pagès que conrea les terres. En altres paraules, una foto meva. No estic gaire avesat a fer aquestes coses, però cediré a les pressions 😉

Collint col kale pels adeptes
I ara un parell de propostes que m'han demanat que comparteixi, i així vull fer-ho, amb tots vosaltres.

Una, que m'arriba de la ma de la Mireia Mena és les trobades de música que es fan a Torroella. Enguany amb l'exili com a eix vertebrador. No hi falteu! Apunteu-vos les dates!
 
http://www.trobadesdemusica.cat/

Una altra, proposada per la Carme Dolz, és la primera edició de "Natura i Tu" a Albanyà. No us ho perdeu!

http://www.baldriga.com/
Fins aviat !!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada