divendres, 9 d’octubre del 2015

Més val tard que mai ...diuen

Ja em perdonareu ... Aquesta nit he dormit fatal i no he estat capaç de llevar-me prou d'hora per escriure la meva xerrameca setmanal. Com cada divendres hem estat tot el dia collint i ara m'hi puc posar. Així que aquí vinc.

Dimecres mentre repartia les vostres comandes, anava escoltant el programa "La tribu", d'en Xavi Rosiñol, a Catalunya radio. Em va sorprendre escoltar parlar molt clar a en Miquel Porta, investigador de l'Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques i catedràtic de Medicina Preventiva i Salut Pública a la UAB, sobre les substàncies tòxiques que contenen molts aliments que pensem que són saludables.

Més clar l'aigua. Val la pena. El podeu escoltar seguint aquest enllaç a partir del minut 14:30. Per entrar en matèria en quan a aliments, podeu saltar aproximadament fins al minut 22:00, en que es parla sobretot del DDT, o directament al minut 30, on deixa en evidència a l'administració en quan a la seva actuació en matèria d'alimentació i salud pública. Ja em direu que en penseu ...

Canviant de tema, fins dimecres no vam poder entrar a remenar la terra als camps. La pluja del dimarts de la setmana passada va deixar-ho tot ben xop. Sort que el temps ens ha acompanyat i s'ha anat eixugant. Se'ns estan retardant algunes plantades i sembrades i podria ser que tinguéssim algun forat a mig termini de ravenets, espinacs o enciams. Esperem que no sigui així ...

Apa. Fins la setmana vinent.
Salut i bons aliments!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada