dijous, 27 d’abril del 2017

CCPAE 2

Hola!

Acabo de treure el cap per la finestra. Es veu tota l'herba del voltant de la casa ben glaçada. I som a 28 d'abril i a 3 quilòmetres del mar. No es pot dir que no estiguéssim avisats de que podria passar, ja fa dies que els del temps van dient que les coses anaven per aquest camí. Quin anyet!

Fa gairebé un parell de setmanes les patateres van quedar un xic socarrimades, però és que ara tenim les mongeteres i els cogombres al camp, dues espècies ben sensibles a les glaçades. I sort que el planter de carbassoneres i les alberginieres, que tenim a punt des de la setmana passada, encara estan sota el cobert en previsió del que podia passar. A més, avui arriben melons i síndries per plantar. Dic arriben, però ves a saber si li han quedat fregits al planteraire ... Res, que sempre dic al joves  que em demanen opinió sobre aquesta feina que, si tenen dues passions, millor s'aboquin a l'altra abans de seguir alimentant la vessant agrícola. Sempre es té l'opció de fer-se el seu propi hortet.

La setmana passada vaig explicar-vos la meva història amb el blat de moro i el CCPAE. Allò de que no em donaven permís per fer servir una llavor de blat de moro d'un sac ja encetat. Una mica més en fred, vaig decidir, abans d'esborrar-me definitivament d'aquest organisme, escriure una carta a la directora tècnica explicant el cas i posant sobre la taula l'absurditat de la mesura. Doncs bé, ahir mateix vaig rebre un correu demanant-me disculpes de la tècnica que es negava a tramitar la petició. Aquestes són les seves paraules: "Sóc ............. del CCPAE i primer de tot voldria disculpar-me per no haver sabut resoldre correctament el vostre cas i haver endarrerit el tràmit, les meves disculpes més sinceres".

Està clar que res canvia si res no fem per canviar-ho.

La setmana vinent, malgrat que dilluns és festiu, com fa un parell de setmanes, tanquem el catàleg el mateix dilluns i seguim repartint els dimecres. Ho comento per que això dels festius trenca les dinàmiques i després alguns ens despistem i se'ns passa l'arròs.

Bon cap de setmana i f
ins aviat!

Enric

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada