dijous, 23 de juliol del 2015

La tomata va de baixa... el meló i la xíndria pugen!

I no parlem de la Borsa.

Fa anys vaig llegir en algun lloc, escrit per algú que semblava que en sabia, que la tomata madura amb la lluna. Si és així, s'entén fàcilment que aquesta darrera setmana hem anat més justets de tomates i que ara costin de veure de madurs, tot i que les plantes encara n'ensenyen que fan goig. Però com que mai no pot un refiar-se, ens hem curat en salut i per la setmana vinent, malgrat que la lluna ja va prenen forma, no us oferim el pac de "3x2" que veníem fent fins ara.

En canvi anem plens de melons i xíndries. Aquest any més que mai. Ves a saber que ho fa. Potser la calor. Potser la sequera. Potser "l'atzar". El cas és que hem pensat que us en regalarem una cosa o l'altra, el que vulgueu. La única cosa que heu de fer, fins que no us diguem el contrari, és venir a dinar o a sopar a Tasta'l. Així de senzill. Us havíeu trobat abans amb alguna cosa similar? Doncs si no ho creieu podeu venir a comprovar-ho... D'aquí endavant poder que em dediqui al màrqueting .... tot i que de fet no crec que cap empresa estigués interessada en els meus serveis ... a no sé que jo pagui de la meva butxaca els oferiments que faci.

I per mostra de com anem d'aquestes fruites, un parell d'imatges que ho avalen:


 

I tot just acabem de començar!

Com que la calor és molt intensa i potser que us arribi algun meló que estigui massa madur pel vostre gust (que tot és qüestió de gustos), us passo una recepta de sopa freda de meló que està de mort. Si la proveu ja em direu ...

Molt bons dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada